در سال ۲۰۰۶ بود که بنیاد خیریه ای به نام رد (Red) یا قرمز وب سایتی به همین نام (red.org) تاسیس کرد و به جمع آوری کمک های نقدی برای مبارزه با بیماری هایی ازجمله ایدز در کشورهای آفریقایی پرداخت. برخی از شرکت ها و سازنده محصولات مختلف نیز برندی جانبی در کنار برند اصلی خود رونمایی کردند که محصولاتشان به رنگ قرمز بود و بخشی از درآمد حاصله از فروش آن ها به بنیاد خیریه رد اختصاص می یافت.
محصولات قبلی برند پروداکت رد اپل به مبارزه با گسترش بیماری ایدز اختصاص یافته اند؛ اما کوپرتینویی ها می خواهند کمک هزینه ای نیز برای مقابله با بیماری همه گیر کرونا جمع آوری کنند. در بیانیه اپل آمده است که از این پس تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۹ مهر ۹۹) بخشی از درآمد حاصله از فروش محصولات تحت برند پروداکت رد، ازجمله مدل قرمز
محصولات تحت برند پروداکت رد اپل شامل
در حال حاضر شرکت های مختلفی با بنیاد خیره رد همکاری می کنند که می توان به اپل،
در سال ۲۰۱۸ اعلام شد که اپل بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از درآمد حاصله از فروش محصولات تحت برند پروداکت رد را به بنیاد خیریه رد اهدا کرده است و همین امر اپل را به بزرگ ترین اهداکننده به خیریه ها در میان شرکت های فناوری تبدیل کرد.
یکهتازی سامسونگ در تامین نمایشگرهای اولد اپل
عینک واقعیت افزوده اپل، شگفتی بعدی دنیای فناوری
ترکیب وایفای و اینترنت موبایلی برای افزایش سرعت اینترنت
سامسونگ و هواوی چگونه بازار چیپست موبایلی را تکان دادند؟
گوشی تاشو بعدی سامسونگ با نام گلکسی زد فلیپ معرفی خواهد شد
اپل قصد دارد تا در آیفونهای آینده خود از قطعات کاملا بازیافتی استفاده کند
رد ,بیماری ,آیفون ,برند ,پروداکت ,ها ,برند پروداکت ,پروداکت رد ,از فروش ,مقابله با ,حاصله از
درباره این سایت