خیلی از فروشنده ها تلفن را مشابه لنگری سنگین می بینند که هنگام تماس با یک مشتری نهفته باید شدیدا آن را بالا بکشند. تلفن برخی از آنها آنقدر بی استفاده باقیمانده که تار عنکبوت بسته است و برخی سایر هم اندیشه می کنند اگر به گوشی دست بزنند، دچار برق گرفتگی می شوند. همه ی آنها از این می ترسند که مشتری تلفن را به رویشان قطع کند. در همین امتداد و در این نوشتار می خواهیم شما را با ۸ نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا کنیم.به نظر می رسد افراد خیلی کمی آنقدر شیردل باشند که خود را در این شرایط پیمان دهند. این افراد به خاطر کسب چنین تجربیات دردناک اما زودگذری توانسته اند منافع پایداری را کسب نمایند.

پرفروش ترین کفش های ورزشی مردانه
با داشتن نگرش مثبت و توجه کافی به اتفاقات، هر تلفنی که به روی شما قطع می شود با تجربه ای آموزنده همراه خواهد بود. می آموزید که چه بگویید و کِی زنگ بزنید. شما با هر پاسخ منفی باید تحلیلی سریع از چگونگی داشته باشید لغایت از این تجربه هوده ببرید. به جای اینکه بگذارید نگرشتان گزند ببیند، باید با خویش بگویید <<خب، این شیوه پاسخ نداد، شیوه بهتر برای برقراری وابستگی چیست؟>>

شما همگام با برپایی تغییرات رفتاری صحیح خیلی زود تماس های تلفنی خوبی برقرار خواهید کرد و کمتر تلفن را به روی تان قطع می کنند. برای اینکه موعد اقلیت صرف یادگیری کنید، در اینجا به ۸ نکته که باید هنگام برقراری تماس کاری در عقیده داشته باشید، اشاره می کنیم.

۱. مانند یک حرفه ای درود و احوال پرسی کنید
احوال پرسی در بازاریابی تلفنی

یکی از راه های یک بازاریابی تلفنی موفق اینست که گرم سلام کنید. با یک درود خشک و خالی، یک نفس بدون اینکه به طرف روبرو اجازه ی گفتگو بدهید، وارد بحث ارائه ی تلفنی خویش نشوید. نحوه ی سلام کردن شما بر رسمیت بخشیدن به کارتان تاثیر می گذارد. به جای اینکه همانند بقیه تنها به گفتن سلام اکتفا کنید، در ابتدای مکالمه، با اشاره به اسم فرد مقابل، خود را متفاوت و حرفه ای نشانه بدهید. برای نمونه بگویید <<صبح بخیر، آقای اسمیت>> یا <<عصر بخیر، خانوم جونز>>.

۲. خویش و شرکت تان را معرفی کنید
<<من سالی اسمیت از شرکت اِی بی سی هستم. ما یک کمپانی محلی هستیم که تخصص مان این است به کسب وکارهایی همانند شما کمک نماییم پول اقلیت هزینه کنید.>> خیلی به جزئیات نپردازید و به فرآورده خود اشاره نکنید. چون با این پیشه به طرف مقابل پروانه می دهید که بگوید <<ما از چیزی که داریم راضی هستیم، به هر حال ممنون.>> و تلفن را قطع کند. شما با ارائه ی یک معرفی کلی و اشاره به یگانه از منافع استفاده از محصول تان، حس کنجکاوی مشتری را تحریک می کنید و او را بیشتر روی خط نگه می دارید.

حتما بخوانید: روشهای متقاعد کردن دیگران؛ چگونه فردی با نفوذ باشیم؟
۳. قدردانی خود را اثر دهید
یکی از راه های یک بازاریابی تلفنی کامیاب اینست که از مشتری قدردانی کنید. دائم از مشتری بالقوه ی خویش به خاطر زمانی که از یک روز کاری پرمشغله به شما برگزیدن دیتا است تشکر کنید، به شکلی به او بفهمانید که با این گفتگوی تلفنی وقتش تلف نخواهد شد. بگویید <<می خواهم از اینکه پاسخگوی تماس من بودید سپاسگزاری کنم. این تماس بسیار کوتاه خواهد بود و بعد می توانید به برنامه های خود برسید.>> نگویید که فقط یک لحظه از وقت شان را خواهید گرفت چون این احساس به شنونده تلقین می شود که شما کاملا وقت شان را خواهید گرفت و دلشان می خواد شما را از راز مفتوح کنند.

۴. منظور تماس خود را ذکر کنید
بیان قصد در بازاریابی تلفنی

بهترین پیشه برای یک بازاریابی تلفنی موفق این است که هدف تان را با طرح یک پرسش ذکر کنید: <<اگر ما بتوانیم روشی برای بهبود کیفیت محصول شما با هزینه ای پایین تر نشان دهیم، آیا مایل هستید راجع به آن بیشتر بدانید؟>> به شایستن فراوان پاسخ پرسش شما بله است. در اینجا، این فرصت به شما دست خواهد داد لغایت با مشتری پیمان ملاقات بگذارید یا از او فرمان بگیرید که اطلاعات اکثریت را پشت تلفن در اختیارش قرار دهید. در این مرحله شما هنوز در فرایند بازاریابی محصول خویش پیمان نگرفته اید بلکه در حال عرضه ی چیزی هستید که فرآورده شما سپریدن می دهد.

۵. قرار یک ملاقات را بگذارید
از مشتری تاییدیه ی یک ملاقات رو در رو یا ویدئوکنفرانس را بگیرید الی فرآورده خود را به طور کامل ارائه نمایید. اگر او علاقمند به این ملاقات هرچه زودتر بود، به سرعت شرایط را فراهم آورید.

۶. اگر ملاقات رو در رو مناسب ترین گذرگاه در قدم بعدی بود، از استراتژی توصیه گزینه ی جایگزین بهره بگیرید
ملاقات رو در رو در بازاریابی تلفنی

یکی از راه های داشتن یک بازاریابی تلفنی کامیاب این است که به مشتری دو وقت را توصیه دهید؛ <<آقای جانسون، من می توانم ساعت دو و ربع امروز در دفتر شما باشم یا اگر با برنامه های شما تداخلی ندارد نظرتان با فردا ساعت نه و چهل و پنج چطور است؟>> هرگز نگویید <<کی می توانیم با هم ملاقات داشته باشیم؟>> وقتی از استراتژی گزینه ی جایگزین کاربرد می کنید، بر موعد پیمان ملاقات کنترل پیدا خواهید کرد. و به این نکته توجه کنید که تقاضا ملاقات در خارج از ساعات کاری توجهات را به شما جلب خواهد کرد. با این پیشه شما خود را فروشنده ای وقت شناس نشان خواهید داد که برای وقت خود بزرگداشت قائل است. بس است امتحان کنید.

حتما بخوانید: ۱۵ سر افرادی که متقاعد کردن دیگران را خوب بلدند
۷. به خاطر گفتگوی تلفنی و قرار ملاقات از آنها سپاسگزاری کنید
مجددا تاییدیه ی تاریخ، سررسید و محل ملاقات را بگیرید. در صورت وم آدرس محل ملاقات را درخواست کنید. به آگاهی مشتری برسانید که برای استفاده ی هر چه بهتر از زمانی که با هم

چگونه بازاریابی و فروش تلفنی انجام دهیم؟

۸. بهترین راه برای داشتن یک بازاریابی تلفنی موفق این است که پیگیر باشید
اگر پیمان ملاقات در چند روز آینده خواهد بود، به سرعت یک نامه ی تاییدیه ی ملاقات بفرستید. اگر پیمان ملاقات فردا بود، یک ایمیل تاییدیه ی اختصار و با لحنی بانشاط بفرستید.

یکه‌تازی سامسونگ در تامین نمایشگرهای اولد اپل

عینک واقعیت افزوده اپل، شگفتی بعدی دنیای فناوری

ترکیب وای‌فای و اینترنت موبایلی برای افزایش سرعت اینترنت

برای راه اندازی تلفن تحت شبکه

سامسونگ و هواوی چگونه بازار چیپست موبایلی را تکان دادند؟

گوشی تاشو بعدی سامسونگ با نام گلکسی زد فلیپ معرفی خواهد شد

اپل قصد دارد تا در آی‌فون‌های آینده خود از قطعات کاملا بازیافتی استفاده کند

یک ,تلفنی ,ی ,بازاریابی ,مشتری ,پیمان ,بازاریابی تلفنی ,خود را ,یک بازاریابی ,در بازاریابی ,پیمان ملاقات ,بازاریابی تلفنی کامیاب

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


تعمیر آیفون تصویری و درب اتوماتیک پارکینگ androgames website-creation-seo استقلال خوزستان Richard's life تجارت مدرن Sherry's page Mary's receptions مطالب من مطالب اینترنتی
دزدگ